VORMGEVING

Retail Design

NON STOP AAN FORMULE VERBETERING WERKEN

Je werkt hard om de klantbeleving en het winkelbeeld van jouw formule continu in shape te houden en te verbeteren. Naast de juiste uitstraling wil je natuurlijk vooral betere resultaten. De on- en offline uitstraling van je concept moeten een meer eenduidig beeld naar buiten geven.

DOOR VORMGEVING JE DOEL BEREIKEN

Met de juiste keuzes in de vormgeving en indeling van je winkel kun je sturen op deze resultaten. Misschien ben je dit jaar van plan een nieuw winkel onderdeel of een nieuwe formule op de markt brengen. Een unieke onderscheidende uitstraling en vormgeving is daarbij onmisbaar. Al jaren werk je voor de vormgeving van je winkelbeeld met dezelfde vormgever. Je weet wat je daaraan hebt, maar je weet ook wat de uitkomst daarvan nu is. 

JOUW WINKEL VERDIENT EEN BETERE VORMGEVING, MAAR…

  • Jouw formuleteam heeft het nu al te druk met de lopende formule om er een nieuw project naast te doen…
  • Je hebt geen goede vormgever binnen je team of netwerk
  • Jouw huidige vormgever heeft niet de juiste antwoorden of visie of begrijpt jou niet
  • De voorgestelde oplossingen zijn ver boven budget
  • Je winkel ziet het er schitterend uit, maar verkoopt niet
  • Je kunt niemand vinden om te koppelen aan jouw vormgever voor een nieuw gezamenlijk antwoord
  • Je bent op zoek naar een vormgever met een commerciëlere visie
  • Je zou graag eens buiten de kaders gaan van jouw bestaande formule

Of is het nu gewoon tijd voor een nieuwe richting of een fris voorstel?

IK HELP JE JOUW WINKEL DOELEN TE REALISEREN!

Je kunt zoveel bereiken door middelen als bijvoorbeeld kleur, vorm, materiaal, maat, licht en communicatie op de juiste manier in te zetten! Het goud ligt binnen handbereik!

Een mooi vormgegeven winkel is één ding.
Maar een een mooi vormgegeven winkel die aantrekkelijk, praktisch werkbaar is èn binnen het budget past. Dat is de uitdaging in mijn ogen.

Vorm volgt functie

WAT KAN IK VOOR JE DOEN?

Graag geef ik vorm aan de diverse aspecten van jouw winkelinrichting. De volgende gebieden hebben mijn interesse en expertise;

  • Verbetering van de totale uitstraling van jouw concept door het stroomlijnen van vormgeving door alle media (de customerjourney van buiten naar binnen)
  • Richting bepalen voor de look & feel van de formule door middel van beelden en moodboards
  • Keuzehulp in de materialisering van de formule
  • Voor het verbeteren van de routes, stromen en prioriteiten van de winkel kan ik een blauwdruk maken voor een store lay out
  • Optimalisering van de structuur van de winkel, de indeling van de collectie en andere storemedia
  • Voorstellen voor de Visual merchandising, presentatie van de collectie op assortimentsniveau. De voorstellen worden 3 dimensionaal gevisualiseerd
  • Het uitwerken van voorstellen voor de diverse storemedia zoals etalage, displays en serviceaspecten in 3D, ik kan ook snelle schetsen maken waar een uitvoerder mee aan de slag gaat voor een detailuitwerking.
  • Voor het ondersteunen van het winkelbeeld is tekst onmisbaar. Door een plan te maken voor de Instore communicatie is de winkeloplossing compleet. Een grafisch ontwerper of dtp-er kan met mijn richtinggevende presentatie aan de slag
  • Een visueel plan voor de aanpak van de winkelverlichting. Voor de technische uitwerking hiervan neem ik graag mijn lichtpartner mee

NEEM CONTACT OP VOOR EEN VRIJBLIJVEND KENNISMAKINGSGESPREK

SUCCES DOOR SAMENWERKING!

Door de jaren heen heb ik veel ondernemers en formule-teams bijgestaan in het vormgeven van hun doelstellingen. Kijk bij referenties voor meer informatie.

“Kurien brengt voor Kwantum een conceptgedachte tot leven met visualisaties voor presentaties die passen bij een eigentijdse en eigenzinnige value discounter

Altijd verrassend met welke antwoorden Q komt. Geen vraag is haar te gek, zij krijgt beelden in haar hoofd als ik hardop denk”

___________________
Barbara Maarschalkerweerd – Formulemanager Kwantum NL Homefashiongroup

MEET het en je WEET het!